tiistai 12. marraskuuta 2013

Welcome to Wonderland

Tähän mennessä, ehkä mielenkiintoisin koulusta saatu tehtävä oli annoltaan luoda kuva otsikolla: "..... ihmemaassa" ja tietysti minun ystäväni sopisi mitä parhaimmin ihmemaahan joten häntä minä lähdin kuvaamaan. Tässä minä kuvin näytän etenemisprojektia. Ihmemaan taustat ja sienet jotka sinne halusin olin jo aiemmin kuvannut, ne vain vaativat sopivaa käsittelyä.

 
Alkuperäisestä kärpässienestä tuli kuvanmuokkauksessa pinkki


 Alimmaisena oleva on alkuperäinen kuva. Ihmemaaksi käypän taustan minä taltioin kesällä Lahden nurkilta maaseudulta. Vain pienillä efekteillä taustasta sai muokattua satumaisia ja sellaisia, että sinne saattaisi tyrkätä pinkin kärpässienen ja parhaan ystävän pomppimaan.



  Koko jutun juonihan oli luoda kuva kuvankäsittelyllä. Olin super innoissani ja niin minä lähdin kuvaamaan ystävääni erilaisissa asennoissa. Otettiin kuvia myös istuma asennossa ja makuulteen koska haaveenani oli laittaa useita eri kokoisia Eveliinoja ihmemaahan, niin pilvien kuin kärpässienienkin päälle loikoilemaan.


Photoshopissa minä kumitin sienistä ja Eveliinasta otetuista kuvista taustat pois ja siirsin sienet ja Eveliinat ihmemaahan. Niin minä sain aikaiseksi tämän tuloksen joka kantaa nimeä
Eveliina ihmemaassa


En oo mikään maailman mahtavin Photoshopin käyttäjä, mutta itse olin tyytyväinen tulokseen :) Toisin kuin opettaja joka olisi odottanut jotain realistisempaa, se sai tunteen latistumaan siitä että tää olis ollu niin milenkiintoinen tehtävä :D Tärkeintä että I like it!

2 kommenttia:

  1. Joo mutki se latisti:( meni ilo siihen tekemiseen mutta toi sun on hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no jeeep, perus opettaja(t) :D Mutta kiittosss nainennn niin oli se sinunkinn :)!

      Poista