torstai 5. syyskuuta 2013

Jääkautta metsästämässä

Hei vain kaikille!

Nyt olen kotiutunut kolmen päivän mahtavalta kuvaus reissulta ja pakko myöntää että olen hiukan uupunut kyllä kaikkien vaeltelujen ja kuvien oton jäljiltä. Jokainen päivä kuvasimme, kävelimme, söimme, kuvasimme ja kuvasimme, vaelsimme, istahdimme alas pohtimaan, nauroimme ja nautimme elämästä. Aivan kuin olisi ollut lomamatkalla ystävien kanssa mutta se oli silti täysipäiväistä työtä, voiko sen parempaa ollakkaan? Meillä oli aivan mahtava yhteishenki ikäisteni luokkalaisten kanssa ja nauru raikui ja vatsalihakset saikin sitten treeniä sen mukaisesti :)

Jääkauttahan minä sinne siis lähdin kameralla metsästelemään. Aihe oli haastava mutta toisaalta matkan aikana ymmärsin, että historiaa on joka puolella ja toisaalta mistä tahansa kuvia otinkaan niissä oli osa jääkauden merkkejä. Olisihan Kolikin aivan hirmuisen korkea vuoristo, jos jääkausi ei olisi siitä yli pyyhkäissyt...

Nyt siis esittelen joitakin otoksia tässä, niin jääkauden aikaisia kuin kaikkia muitakin.
Otin matkan aikana lähemmäs tuhat kuvaa ja silti opettaja ehti väittämään että minulla on motivaation puute, oi kyllä vain :D Noh, mielestäni motivaationi oli kohdillaan :) Nämä ovat vain pieni osa siitä mitä kokonaisuudessa otin, enkä alkanut kovin tarkasti valikoimaan mutta jotta näkisitte edes jotain :)





















4 kommenttia:

  1. Huippu kivoja kuvia! Oot saanu vähän erilaisempia kuvia mitä yleensä kolilta otetaan :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. sinä ja unnna ;) metsätyttö miten mä pääsen sun blogiinn ? :o

      Poista