sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Haastetta elämään


Sain ystävältäni Veeralta haasteen, jonka vasta tänään huomasin, joten päätin heti paneutua sen pariin :) Tässä ohjeet haastetta varten: 1. Kerro 11 asiaa itsestäsi. 2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen. 3. Keksi 11 kysymystä uusille haastetuille. 4. Haasta bloggaajia joilla on alle 200 lukijaa. 5. Kerro kenet olet haastanut.


11 asiaa minusta

1. Valokuvaus on mulle niin iso osa elämää, että sitä on hankala selittää niin että joku osaisi sen ymmärtää :D

2. Aloitan huomenna taas kokkikerhon vetämisen, enkä malta odottaa sitä koska pääsee taas näkemään ihan huippu tyyppejä!
3. Oon Ellioteer.
4. Postcrossing on yks parhaimpia asioita joita oon koskaan koittanu ja nyt oon siihen ihan koukussa!
5. Haluan matkustaa maailmanympäri ja ämpäri ja nähdä jokaisen maailman kolkan 8)
6. En osaa päättää teenkö instagramin vai en.
7. Mulla on usein aika vahvat mielipiteet asiaan kuin asiaan.
8. Elän unelmaani parhaillaan!
9. Omistan ihania ystäviä! <3
10. Luonto on mulle tärkeä ja rakastan liikkua luonnossa.
11. Oon kokenut jo melko paljon asioita tähän ikään nähden.



 Vastaukset Veeran kysymyksiin:


1. Onko olemassa elokuvaa, joka saa sinut itkemään? Jos on niin mikä? Kyllä on olemassa moniakin sellaisia elokuvia! Nyt jos alkaisin listaamaan kaikki sellaiset niin menisi ikuisuus ja pääkipu muistellessa mutta mitä nyt tulee ekana mieleen joita oon lähiaikoinakin katsonut niin ainakin Brothers, Nälkäpeli ja The Impossible. 


2. Millaiselle lomalla lähtisit mieluiten? Varmaankin menisin tapaamaan mun hyvää ystävää Mariaa Belgiaan!


3. Millaisessa talossa tahtoisit asua? Omakotitalossa niinkuin parhaillaankin. Isossa ja valoisassa, sellasessa jossa ei koskaan tulis tylsää vaan siellä olis aina kaikkea tehtävää :)


4. Kerro kolme asiaa mihin olet tyytyväinen elämässäsi. Mulla on paljon välittäviä ihmisiä ja ystäviä ympärillä, opiskelen unelmieni opiskelupaikassa ja kaikki perus asiat elämässä on muutenkin kohdillaan!


5. Mitä harrastusta haluaisit kokeilla? Hmm... mitähän mä haluaisin kokeilla? Oikeastaan olisi mahtavaa päästä kokeilemaan vaikka mitä. Joogaa olis ainakin siistiä joskus koittaa, purjehtimista ja sitten en tiedä onko se niinkään harrastus mutta 


6. Kerro joku nolo tapaus, mikä sinulle on sattunut. Jos et keksi noloa, niin kerro joku hauska tapaus. Nolo... äää menin kerran joskus vuos sitte junan vessaan enkä saanu sitä ovee lukkoon ja sit se ovi avattiin ja siellä oli jonossa hirveesti ihmisiä :D


7. Mikä saa sinut varmasti hymyilemään? Halaus, ellei se oo joku ahdistelija.


8. Kumpi on parempi? Monta kaveria vai vain muutama hyvä ystävä? Jälkimmäinen! Mutta nykyään musta on alkanu tuntuu sille että mulla on monta hyvää ystävää :) Kummiski oli miten oli niin laatu korvaa määrän vaikka onhan se kivaa jos on monta hyvää kaveriakin.



9. Onko vauvat ihania? Ihana kysymys :D Kyllä vauvat on herttaisia ja ihania.

10. Tutustutko helposti uusiin ihmisiin? Oon mä aina aika helposti tutustunut uusiin ihmisiin, vaikka aluksi oonkin ujo :D


11. Onko sinulla mottoa? Jos on, niin mikä?  Jos ei ole jotain tiettyä, niin kerro jokin ajatus mikä sinusta on hyvä. Ei taida olla mitään mottoa... mutta vaikkapa yolo on ajatuksena hyvä. Tosin en tykkää siitä että se tarkottaa joillekkin sitä, että täytyy olla kännissä ja örveltää ja sekoilla kaikkee tyhmää mutta valitsin tämän koska kerranhan täällä maan päällä vaan eletään. Mun mielestä toimiva ja hyvä ajatus kunhan lain rajoissa pysytään, vaikkakin jo aika makunsa menettänyt juttu koska sitä joka paikkaan työnnetään. 


Uudet kysymykset:

1. Tunnetko koskaan itseäsi tyhmäksi? Jos niin miksi?
2. Monessako eri maassa olet käynyt? Luettele ne.
3. Hymy vai lohduttava hali?
4. Uskotko yliluonnollisiin asioihin?
5. Onko maailmassa mielestäsi parannettavia asioita, mitä ne ovat?
6. Oletko tehnyt jotain sellaista joka oikeasti kaduttaa sinua niin paljon, että sitä on hankala myöntää tapahtuneen?
7. Jos saisit valita päivän huvipuistossa tai päivän laivalla, kumman valitsisit?
8. Millainen on unelmien seurustelukumppanisi?
9. Miksi bloggaat?
10. Ketä ihailet?
11. Mitkä on tulevaisuuden suunnitelmat?

Ja keitä minä haastan? Ihania luokkalaisiani MirandanUnnan ja Nean :)

4 kommenttia:

  1. Oon tehny tän jo joskus mun toiseen blogiin, mutta voin tehä tän uusiks tässä joku päivä :)

    VastaaPoista
  2. Oii aivan ihania kuvia tää sun koko blogi täynnä!! :o

    http://wordsaboutme-heta.blogspot.fi/

    VastaaPoista